| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bonte Site Admin

|
Geplaatst: Ma 26 Dec 2005 14:12 Onderwerp: Update 2005-12 |
|
|
Meer dan 700 boeken, nieuw en oud.
ZIP-bestand is hier te vinden
http://users.pandora.be/bonte/maandelijks/Updates_2005/update_2005_12.zip
Dit bestand downloaden, unzippen en importeren door de StripDatabank op te starten en dan via "Update-toevoegen-SDB" toevoegen in de databank.
Of in het programma zelf de autoupdate gebruiken, dan hoef je niets te downloaden maar gewoon :
Update - toevoegen - autoupdate - 2005-12 en klikken op 'importeer'. (enkel voor osX en windows in SDB 2004-2005)
Graag een bevestiging. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Morpheus Forum regular

|
Geplaatst: Di 27 Dec 2005 10:32 Onderwerp: |
|
|
Autoupdate gaat weer prima! _________________ I walk across the dreaming sands under the pale moon: through the dreams of countries and cities, past dreams of places long gone and times beyond recall. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Knobbel Forum regular

|
Geplaatst: Di 27 Dec 2005 19:00 Onderwerp: |
|
|
Maar precies op een specifieke doelgroep gericht deze update, want ik kan er amper drie (twee Snoek klassiek en de Spoorloos) aanduiden als "in bezit".
(Geen kritiek hoor Peter, enkel een vaststelling).  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Morpheus Forum regular

|
Geplaatst: Di 27 Dec 2005 19:07 Onderwerp: |
|
|
| Knobbel schreef: | Maar precies op een specifieke doelgroep gericht deze update, want ik kan er amper drie (twee Snoek klassiek en de Spoorloos) aanduiden als "in bezit".
(Geen kritiek hoor Peter, enkel een vaststelling).  |
Ik geloof niet dat Peter bepaalde doelgroepen zoekt met zijn updates. Hij probeert zoveel mogelijk toe te voegen om de SDB zo volledig mogelijk te maken. _________________ I walk across the dreaming sands under the pale moon: through the dreams of countries and cities, past dreams of places long gone and times beyond recall. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bonte Site Admin

|
Geplaatst: Di 27 Dec 2005 19:54 Onderwerp: |
|
|
Deze update (en de volgende trouwens ook) is bijna volledig afkomstig van 1 verzamelaar dus inderdaad nogal eenzijdig. Nog even op de tanden bijten, het is een lijst van 4000 boeken die ik moet nakijken/verwerken en die wordt eerst afgewerkt.  _________________ iPad strips |
|
| Terug naar boven |
|
 |
John

|
Geplaatst: Za 07 Jan 2006 16:54 Onderwerp: update 2005 12 |
|
|
Beste Peter,
Bedankt voor de updates.
Ik vind echter enkele dubbele albums (volgens mij!).
Flash Gordon Junior Press: 3 delen, waren er al, maar dan in 1979. Wat volgens mijn gegevens het correcte jaar is.
Barend terzijde: eigen-liefde, stond al in SDB onder eigen-liefde.
Verder niets dan goeds.
John |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bonte Site Admin

|
Geplaatst: Za 07 Jan 2006 22:50 Onderwerp: |
|
|
Helemaal correct!
Ik heb er heel wat werk aan gehad maar er zijn dus enkele fouten ingeslopen, de drie boeken van Flash Gordon Junior Press 1983 mogen gewist worden. Het oude album van eigen-liefde ook, we houden Barend terzijde als serienaam.
Bedankt voor het melden. _________________ iPad strips |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Gast
|
Geplaatst: Di 07 Feb 2006 21:40 Onderwerp: |
|
|
| Wil je niet onder druk zetten hoor Peter, maar zit er nog een update in de wachtkamer? (erzijn o.a. een pak krantenbijlages a 1 euro uitgekomen sinds de vorige) |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bonte Site Admin

|
Geplaatst: Za 11 Feb 2006 3:21 Onderwerp: |
|
|
Januari staat al op de site maar zal niet voor iedereen interessant zijn, aan de nieuwe wordt gewerkt natuurlijk. Moet nog een lijst afwerken en dan komt hij ook beschikbaar. _________________ iPad strips |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|