| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
QuasiLurker Forum regular
|
Geplaatst: Zo 09 Aug 2009 11:37 Onderwerp: |
|
|
Als hij nog een greintje bij zinnen is biedt hij maandag zijn excuses aan En als ik mevrouw Herge was zou ik hem het kasteel uit trappen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Mars Gremmen Forum regular

|
Geplaatst: Zo 09 Aug 2009 12:07 Onderwerp: |
|
|
De laatste tijd ben ik weer een beetje Kuifje aan het herlezen. Wat een stripmaker hè, die Hergé. Smullen! _________________ MG • Blog • Strips in Gelderland |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Deweb Forum regular

Geregistreerd op: 09 Okt 2004 Berichten: 1928 Woonplaats: Rijswijk (NL)
|
Geplaatst: Zo 09 Aug 2009 18:50 Onderwerp: |
|
|
| QuasiLurker schreef: | | En als ik mevrouw Herge was zou ik hem het kasteel uit trappen. |
Ik zou 'm laten zien (en voelen) hoe het Kuifje in het ergste geval had kunnen vergaan mocht Herge niet gestorven zijn tijdens het maken van "de l'alph art" .
Hoewel dat misschien wel weer een beetje overdreven zou zijn. _________________ (\_/)
(o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
(>< ) to help him in his world domination quest! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Krasser Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 8:58 Onderwerp: |
|
|
| Rodwell heeft gereageerd op zijn blog. Inhoudelijk gaat hij nergens in op de gemaakte verwijten. Hij zegt er plezier in te hebben en is vastberaden om door te gaan. Ik vrees dat alleen een rechtszaak die man nog kan intomen want alle stoppen zijn bij hem doorgeslagen. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
RETEP Forum regular

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Krasser Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 9:20 Onderwerp: |
|
|
Ik las het. Te dom voor woorden. Laat maar waaien die man. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kontiki Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 9:56 Onderwerp: |
|
|
Hij nodigt je nochtans uit om samen het museum te bezoeken. Laat hem jou dan maar trakteren. _________________ Surf naar http://www.stripspeciaalzaak.be/ • elke dag updates van meerdere rubrieken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
RETEP Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 9:59 Onderwerp: |
|
|
| Kontiki schreef: | | Hij nodigt je nochtans uit om samen het museum te bezoeken. Laat hem jou dan maar trakteren. |
Kijk maar uit Krasser, Nick sluit je op in de speciaal aangebouwde gevangenisvleugel waar "kritische" lieden worden heropgevoed. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
RETEP Forum regular

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Krasser Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 10:38 Onderwerp: |
|
|
| Kontiki schreef: | | Hij nodigt je nochtans uit om samen het museum te bezoeken. Laat hem jou dan maar trakteren. |
Ja, hij wijdt ineens een verbazingwekkend lang (overigens nietszeggend) antwoord aan mijn kritiek. Hij schijnt erg geinteresseerd te zijn me te leren kennen. De waarschuwing van Retep indachtig - zal ik daar uiteraard niet op ingaan. Buiten de albums van Hergé is er eigenlijk niks interessants aan Kuifje: al die afgeleide producten (films, beeldjes, museum, kleding, boeken) in de markt gezet door een op geld beluste boekhouder zijn nauwelijks de moeite waard om je druk over te maken. Helaas is het Rodwell toch gelukt mij en vele anderen te provoceren. Misschien is dat de grootste verdienste van die man want zo houdt hij de herinnering aan een dode strip levend. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Kontiki Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 10:43 Onderwerp: |
|
|
Wel, als ik kritiek krijg, weet ik natuurlijk ook graag van wie het komt om het beter te plaatsen. In zijn ogen ben je een anoniem iemand die op een forum misschien negatiever is dan in het echt. _________________ Surf naar http://www.stripspeciaalzaak.be/ • elke dag updates van meerdere rubrieken |
|
| Terug naar boven |
|
 |
RETEP Forum regular

|
|
| Terug naar boven |
|
 |
Koen Moderator

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 11:18 Onderwerp: |
|
|
Als ik die kerel zie : zijn houding, zijn uiterlijk, wordt ik onwel. Zo'n hautaine types die zich beter dan een ander wanen.
 _________________ Mijn blog |
|
| Terug naar boven |
|
 |
QuasiLurker Forum regular
|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 11:54 Onderwerp: |
|
|
Dat Tintinologistforum is toch onafhankelijk? De reden die de moderatoren daar geven om niet te citeren uit de blog van Rodwel lijkt me nogal stompzinnig:
| Citaat: | | We understand that you were only trying to expand the debate; however, out of respect for the families involved, the alleged issue should not be mentioned here. |
Ze krijgen wel een passende reactie op hun angsthazerij:
| Citaat: | | All this makes me wondering where the The Tintinologist Team lives. In a little house on the prairie? Come on guys, this is 2009. |
Enfin, de angst bij al die Kuifje-sites zit inmiddels blijkbaar zo diep dat er volop wordt ge(zelf)censureerd  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Waldorf Forum regular

|
Geplaatst: Ma 10 Aug 2009 11:59 Onderwerp: |
|
|
| Koen schreef: | Als ik die kerel zie : zijn houding, zijn uiterlijk, wordt ik onwel. Zo'n hautaine types die zich beter dan een ander wanen.
|
Die vent is een stront in een zijden kous. _________________ Stop and smell the roses. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|