De Getekende Reep Forumindex De Getekende Reep

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

jeremiah deel 29 "de alex hardcover"
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    De Getekende Reep Forumindex -> Strips algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
theoak
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 11:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Het probleem is dat nummer 1 van die integrale uitgaven van Comanche al de hoogte in is gevlogen, stripwinkel Dick Bos vraagt 150 euro voor dat deel als ik me niet vergis.

Die 2 of 3 exemplaren die sommige handelaren en stripwinkels verkopen voor 'woekerprijzen' leveren natuurlijk wel meer winst op dan oorspronkelijk de bedoeling was, maar ondanks de nobele intenties van stripwinkel Alex denk ik dat er maar 1 echt garen spint bij de verkoop van 500 hardcovers en 100 luxes.

Ik vind 15 euro voor een hardcover eigenlijk de grens en zal bij duurdere uitgaven van Silvester en DLC toch echt eens goed nadenken over de evt. aanschaf.

Kontiki
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Een ander voorbeeld is natuurlijk de Saga Retro uitgaven van Comanche; als je als verzamelaar zoiets ook maar even mist, ben je de pineut.

Die dossiertekst in die luxes komt toevallig van mij. Jammer dat Lombard nu zo moeilijk doet over alle soorten van rechten om deze luxereeks te vervolgen.

theoak
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Er moeten volgens mij nog 1 of 2 delen komen om de Hermann-comanches volledig te hebben.
SPeeDy
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Kontiki schreef:
Citaat:
Een ander voorbeeld is natuurlijk de Saga Retro uitgaven van Comanche; als je als verzamelaar zoiets ook maar even mist, ben je de pineut.

Die dossiertekst in die luxes komt toevallig van mij. Jammer dat Lombard nu zo moeilijk doet over alle soorten van rechten om deze luxereeks te vervolgen.

Normaal waren toch 5 delen voorzien niet? Wat is het probleem met de resterende 2 delen (ik vond al dat het verdacht lang duurde eer deel 4 uit kwam)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vik
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Gelukkig heb ik in Breda bij "onze Vik" deel 3 kunnen scoren en dat nog wel tegen een normale prijs! Langs deze weg wil ik hem daarvvoor nogmaals bedanken.

graag gedaan. Razz
Terug naar boven
Kontiki
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 4 en 5 moet inderdaad nog verschijnen. En om een of andere reden doet Lombard dus moeilijk over alle rechten (dus niet alleen voor Saga Uitgaven) sinds de reorganisatie van vorig jaar.
stripsmagazijn

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste Allemaal,

wat laat ingesprongen maar even wat rechtzetten!

De Nederlandse boekprijs geldt alleen voor boeken in NL ingekocht die in de NL taal of friese taal zijn geschreven.
dus alle strips uit het buitenland mag korting op gegeven worden bron ( Commisariaat van de Media Hilversum )

dus kom niet aan met informatie waar u niets van af weet.

Ook wij werken met een klantenpas, maar de werking ervan ga ik u niet uit leggen, want ik weet zeker dat vele collega's met korting geven op wat voor manier dan ook strafbaar zijn in NL, wij zijn dat zeker niet.
dmv van een goed gesprek met hen is alles ons duidelijk geworden.

Ook vaste klanten hebben van de verdeling 3 stuks van dit exemplaar een exemplaar toegezegd gekregen voor 21,95.

Kom ik er nog circa 20 tekort.

Jeremiah 29HC wordt in Belgie ingekocht a 21,95, vervolgens door mij gekocht voor priveverzameling en vervolgens weer aangeboden door mij omdat ik van Stripwinkel Alex geen enkel exemplaar in de kast heb staan en wens.
Zeker niet na zijn acties om onze exemplaren niet te laten uitleveren door onze distibiteur in Belgie, waar wij zeer veel strips kopen en andere leuke stripitems.

Als u iets van mij Prive koopt omdat ik wel vaker wat verkoop uit eigen collectie is alles in Ongelezen nieuwstaat of in ieder geval nieuwstaat,
in de winkel is dat vaak ook het geval.

Mocht u het te duur vinden dan koopt u het toch niet.

Voor alle mensen die hier geen klant zijn bij stripsmagazijn!?

u heeft dus geen enkel recht van spreken.

Wel bedankt voor alle keren dat de naam stripsmagazijn weer is gevallen.

Over Alex,

hij is de enige winkel die geen tekort heeft namelijk maar liefst 200 exemplaren en de rest 300 + 100 luxes.

en 21,95 is flink duurder als de 10,40 van dupuis.

Iedereen heeft dus te kort! ook wij.

Wat ik nogmaals met mijn eigen exemplaar doe is mijn zaak en de benadering via de mail van Alex was Schofterig te noemen!
zeker omdat we elkaar nooit gezien hebben,

We hebben namelijk een prima draaiende stripspeciaalzaak en verkopen op elke beurs massa's 2e hands strips en zien veel tevreden klanten elke keer terugkomen.

dus als u nog commentaar heb dan hoor ik het wel.

maar welk nummer heeft u klantenpas dan bij ons?>

Koen
Moderator

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:26    Onderwerp: Reageren met citaat

WOW! Dit is toch wel regelrechte lulkoek... Shocked
Ik zal exemplaren voor mijn klanten tekort krijgen van de leverancier maar ik zal er één voor mijn prive-verzameling houden die ik nog voor ontvangst al bij opbod verkoop... HUH ????? What a load of (vul zelf maar in).
Met bovenstaande wil ik niet gezegd hebben dat kritiek op Alex niet op zijn plaats is.

TheMask
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

stripsmagazijn schreef:
Jeremiah 29HC wordt in Belgie ingekocht a 21,95, vervolgens door mij gekocht voor priveverzameling en vervolgens weer aangeboden door mij omdat ik van Stripwinkel Alex geen enkel exemplaar in de kast heb staan en wens.

Lijkt me nogal contradictorisch. Je koopt iets voor je eigen dat je niet in jouw verzameling wenst? Confused

stripsmagazijn schreef:
Als u iets van mij Prive koopt omdat ik wel vaker wat verkoop uit eigen collectie is alles in Ongelezen nieuwstaat of in ieder geval nieuwstaat, [/b]

M.a.w. je verzamelt dus niet met het oog op lezen.

Maar je hebt voor een stuk gelijk: degene die dit aan deze prijs koopt is even schuldig als de verkoper.
Terug naar boven
Waldorf
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus: U heeft te weinig exemplaren voor uw trouwe klanten aan wie u een album beloofd had. Zeer vervelend voor u, maar alle SSZ zijn in dat geval. De meeste mensen zullen begrip hebben voor uw situatie, het is overmacht. Dat u dan een exemplaar voor uzelf houdt om het tegen woekerwinsten te verkopen gaat boven mijn pet. Moge eeuwige aarsjeuk uw deel zijn.
TheMask
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Waldorf schreef:
Moge eeuwige aarsjeuk uw deel zijn.

Ja, ... en uw armen net iets te kort ... Twisted Evil
Terug naar boven
Sato

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry Koen, maar volgens mij wordt er bedoelt dat de exemplaren die hij rechtstreeks van Alex ontvangt voor zijn klanten bestemd zijn en dan hij een tweetal exemplaren zelf in België heeft gekocht: een nuance verschil

De aktie, die de een zal veroordelen en de ander niet, is niet bijzonder slim, maar had het stripmagazijn dit onder een andere naam gedaan had niemand iets opgevallen, gewoon niet slim van hem

Voor de rest denk ik dat The mask gelijk heeft: (kort gezegd) degene die dit aankoopt is ook schuldig aan dit soort praktijken
Terug naar boven
stripsmagazijn

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik ten eerste zeggen dat ik niemand een exemplaar beloofd heb dmv intekening.

er staan namelijk 75 mensen op onze lijst.

Dat ik jullie taalgebruik vrij grof vind.

Dat ik duizenden strips gelezen heb!
Ik heb toch een winkel dus ik lees wat ik leuk vind en wat ik verzamel is dus in nieuwstaat bij mij in de kast te vinden.

Zodat als ik het wil verkopen een topprijs vang en niemand wat aan te merken kan hebben.
ook koop ik zaken dubbel voor evt latere verkoop.
Wat u daar van vind laat mij verder koud.

De reeks Jeremiah vind ik de eerste 15 delen aardig de rest niet, ik vind het persoonlijk geen topreeks.

Gelukkig komt dupuis straks met een Hardcover Largo Winch dan kan die blijven staan.
ook deze heb ik dubbel en de prijs is al eerder door iemand hier genoemd,

Nogmaals u heeft geen recht van spreken met wat ik wel of niet met mijn verzameling doe.

Als ik vandaag iets kan kopen en morgen kan verkopen met een goede winst!
ga ik uit eten met mijn vrouw koop voor de hond een bot en geef de kinderen een doos playmobil.

Jaloers?

theoak
Forum regular

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 18:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Zet er maar een slotje op, alles is gezegd en geschreven en de toon vind ik wat onvriendelijk worden.
Jornt

BerichtGeplaatst: Di 16 Mrt 2010 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien kan iemand mij uitleggen waarom je 2 exemplaren van hetzelfde boek voor je priveverzameling koopt.

Alsnog lijkt het mij dan niet handig om dingen uit je priveverzameling via je bedrijf te verkopen (al dan niet belastingtechnisch, het levert in ieder geval meer onnodige administratieve rompslomp).

Ah ok, na mijn post zie ik pas wat er boven geschreven is. Meneer is dus weldegelijk een speculant, wat hij nu ook toegeeft. Dat maakt de zaak in ieder geval wat duidelijker Smile
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    De Getekende Reep Forumindex -> Strips algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 5 van 8

Ga naar: