| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Bazarov Forum regular

Geregistreerd op: 02 Mrt 2008 Berichten: 1574 Woonplaats: Port City, The Regency
|
Geplaatst: Zo 03 Mei 2009 18:26 Onderwerp: |
|
|
Een kennis heeft op eBay een dédicace gekocht. Fijn voor hem maar ik heb er zo m'n twijfels over.
Net zoals die andere dédicace waar ik twijfels over had staat een zéér gelijkaardige dédicace op het net:
Edit: de links deden raar, dus heb ik maar gelinkt naar m'n eigen plekje.
Opnieuw is het de arcering die me het meest doet twijfelen, zelfs met deze kleinere afbeelding ziet de arcering er 'fout' uit.
Het is een feit dat Andreas wel eens gelijkaardige tekeningen maakt maar deze zijn wel weer héél gelijkaardig en per toeval is er ook nu weer een grote digitale afbeelding op het net te vinden.
Denken jullie er ook zo over of zie ik het verkeerd?
In elk geval heb ik die kennis voorgesteld om een grotere afbeelding te vragen.
There's something rotten in the kingdom of Denmark, but it could be me. _________________ Bugger this. I want a better world. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Lothar Matthias Forum regular

|
Geplaatst: Ma 04 Mei 2009 0:35 Onderwerp: |
|
|
Tja, die arcering. Ik dacht ook dat, zeker gezien de tijd waaruit de dédi komt, A wat netter zou arceren. En dan bedoel ik niet alleen de lijntjes wat netter/strakker naast elkaar, maar ook de verschillende arcerings-'vlakken' ten opzichte van elkaar.
Had 'm ook op Ebay gezien, en ik denk dat meerderen er óf over twijfelden óf het toch een wat mindere vonden. Gezien de uiteindelijke verkoopprijs.
Dan vond ik die ingekleurde Quintos van laatst toch wat mooier. _________________ Ben A-dept. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
hangman Forum regular

|
Geplaatst: Ma 18 Mei 2009 15:50 Onderwerp: |
|
|
| Zijn er plannen (en indien ja een idee wanneer) bij Sherpa om de tweede cyclus van Arq eveneens als integrale uit te geven aansluitend bij de eerste cyclus? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Bazarov Forum regular

Geregistreerd op: 02 Mrt 2008 Berichten: 1574 Woonplaats: Port City, The Regency
|
Geplaatst: Ma 18 Mei 2009 18:55 Onderwerp: |
|
|
Heeft Sherpa die integrale niet gemaakt omdat er al veel delen van de eerste cyclus volledig uitverkocht zijn?
Ik vermoed dat de tweede cyclus nog vlot te verkrijgen is. _________________ Bugger this. I want a better world. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sherpa Forum regular

|
Geplaatst: Ma 18 Mei 2009 19:48 Onderwerp: |
|
|
| hangman schreef: | | Zijn er plannen (en indien ja een idee wanneer) bij Sherpa om de tweede cyclus van Arq eveneens als integrale uit te geven aansluitend bij de eerste cyclus? |
Het antwoord is "nee".
P. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
spock Forum regular

|
Geplaatst: Di 19 Mei 2009 7:08 Onderwerp: |
|
|
Zijn er al plannen ivm Cap ?  |
|
| Terug naar boven |
|
 |
spirit Moderator

Geregistreerd op: 07 Okt 2004 Berichten: 8693 Woonplaats: Zeeland - Luctor et Emergo
|
Geplaatst: Di 19 Mei 2009 8:12 Onderwerp: |
|
|
ik baaaal.....ik bestelde via Proxis de laatste Cap in het frans.... is het geannuleerd om dat de leverancier niet reageert op hun verzoek....
Moet ik er weer op een andere manier aan zien te komen.
Lombard had Cap gewoon bij Sherpa moeten houden... nu zitten we telkens met de gebakken peren.... |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Tuizentfloot Forum regular

Geregistreerd op: 27 Mrt 2006 Berichten: 713 Woonplaats: De zeven wereld aha zeeën
|
Geplaatst: Di 19 Mei 2009 10:13 Onderwerp: |
|
|
| spirit schreef: | | ik baaaal.....ik bestelde via Proxis de laatste Cap in het frans.... is het geannuleerd om dat de leverancier niet reageert op hun verzoek.... |
Ik heb vorige maand voor het eerst een bestelling gedaan via Proxis. Ik bestelde ( en betaalde ) er 10 strips die in hun bestand stonden. Meer dan een maand later bleek er slechts ééntje bestelbaar. Ook al wordt het teveel betaalde geld na verloop van tijd teruggestort, ik vind dit maar een omslachtige en weinig professionele vorm van werken. Als een strip niet meer voorhanden is, moet je deze ook niet te koop aanbieden op je website. _________________ Krankzinnigheid is beter dan verveling |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Morpheus Forum regular

|
Geplaatst: Di 19 Mei 2009 10:31 Onderwerp: |
|
|
| spirit schreef: | ik baaaal.....ik bestelde via Proxis de laatste Cap in het frans.... is het geannuleerd om dat de leverancier niet reageert op hun verzoek....
|
Dat heb ik ook wel eens gehad. Week later gewoon nog een keer besteld en dan komt het opeens wel. Proxis is er geloof ik niet altijd helemaal bij. Amazon.fr is wellicht handiger (tegenwoordig ook gratis verzendkosten deze kant op geloof ik). _________________ I walk across the dreaming sands under the pale moon: through the dreams of countries and cities, past dreams of places long gone and times beyond recall.
Laatst aangepast door Morpheus op Di 19 Mei 2009 10:47; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mojo Forum regular

|
Geplaatst: Di 19 Mei 2009 10:34 Onderwerp: |
|
|
| Tuizentfloot schreef: | | spirit schreef: | | ik baaaal.....ik bestelde via Proxis de laatste Cap in het frans.... is het geannuleerd om dat de leverancier niet reageert op hun verzoek.... |
Ik heb vorige maand voor het eerst een bestelling gedaan via Proxis. Ik bestelde ( en betaalde ) er 10 strips die in hun bestand stonden. Meer dan een maand later bleek er slechts ééntje bestelbaar. Ook al wordt het teveel betaalde geld na verloop van tijd teruggestort, ik vind dit maar een omslachtige en weinig professionele vorm van werken. Als een strip niet meer voorhanden is, moet je deze ook niet te koop aanbieden op je website. |
Dat ben ik zelf ook al regematig tegengekomen, dat ze producten aanbieden die ze niet kunnen leveren. _________________ This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.” |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mangalezertje
|
Geplaatst: Di 26 Mei 2009 16:05 Onderwerp: |
|
|
| Ligt dat aan Proxis, of is het de schuld van de uitgevers die hun eigen publicatiedatums niet nakomen? Of omdat de uitgevers liever eerst leveren aan bevoorrechte klanten zoals grote ketens, voor ze willen leveren aan kleinere klanten? En is het bij oudere titels omdat Proxis ze in de catalogus houdt, en daarna rondzoekt om te kijken of ze hier of daar nog te vinden zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mangalezertje
|
Geplaatst: Di 26 Mei 2009 16:06 Onderwerp: |
|
|
| Sherpa schreef: | | hangman schreef: | | Zijn er plannen (en indien ja een idee wanneer) bij Sherpa om de tweede cyclus van Arq eveneens als integrale uit te geven aansluitend bij de eerste cyclus? |
Het antwoord is "nee".
P. |
Is de 1e cyclus al gedrukt en uitgeleverd?
En de nieuwe Arq? |
|
| Terug naar boven |
|
 |
mangalezertje
|
Geplaatst: Di 26 Mei 2009 16:09 Onderwerp: |
|
|
| Sherpa schreef: | | hangman schreef: | | Zijn er plannen (en indien ja een idee wanneer) bij Sherpa om de tweede cyclus van Arq eveneens als integrale uit te geven aansluitend bij de eerste cyclus? |
Het antwoord is "nee".
P. |
Is dat een definitief "nee", of een absoluut "nee", tot in eeuwigheid?
Zo van: crisis is gedaan, de mensen kopen weer boekjes, we gaan er tegenaan! |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Sherpa Forum regular

|
Geplaatst: Di 26 Mei 2009 18:34 Onderwerp: |
|
|
Zoals Bazarov al aangaf is er op dit moment geen enkele (economische) reden om de tweede cyclus op wat voor manier dan ook te herdrukken. In die zin is het een definitief nee. Maar mocht mangalezertje ‘inside information’ over de toekomst hebben, dan willen we onze plannen graag daaraan aanpassen ;-)
Arq - Eerste cyclus wordt momenteel, samen met Het volle leven van Bézian, in Hongkong gedrukt. Er is een leverdatum afgesproken, maar omdat de planning al vaker aangepast moest worden willen we geen definitieve beloftes doen voordat we zelf de afgewerkte boeken in handen hebben.
Arq 12 is al sinds het begin van hele maand leverbaar (via Pinceel Stripverpreiding en Strips in Voorraad).
Lombard heeft niets te melden over Capricornus.
Peter |
|
| Terug naar boven |
|
 |
spock Forum regular

|
Geplaatst: Wo 27 Mei 2009 11:01 Onderwerp: |
|
|
#!]$&§ç Lombard !
 |